Blog
Vlastníte restauraci, kavárnu, penzion, cukrárnu, vinárnu případně jiný gastro podnik, nebo jste výrobcem potravin či nápojů? Chcete sociální sítě spravovat svépomocí, ale ještě v nich tápete?
Nejste si jisti, jaký tvořit obsah aby to bylo zajímavé, co teď na sítích funguje a jak na to? Nebo chcete získat přehled, jak funguje specialista na sociální sítě?
Každý týden pro vás připravuji nové články ze světa Facebooku, Instagramu se zaměřením na gastro. Těšit se můžete taky tipy k fotografií jídla a foodstylingu.
Jak často přidávat obsah na sociální sítě?
Tuhle otázku dostávám velmi často. Opět platí, že neexistuje jednotná odpověď, ale je několik doporučení, kterými je dobré se řídit. Pojďme se podívat, jak je to u Facebooku a Instagramu.
Sociální sítě
Jaký nastavit rozpočet do placené propagace?
Nastavení rozpočtu pro placenou propagaci na sociálních sítích závisí na řadě faktorů, jako je cílová skupina, typ kampaně, velikost publika, tržní podmínky a další faktory.
Sociální sítě
13 důvodů, proč vytvořit strategii komunikace na sociálních sítích
Dám vám jednoduché přirovnání. Nevytvořit strategii by bylo jako chtít jet na dovolenou, ale nevymyslet kam. Sedli byste do auta a jeli.
Sociální sítě
Jak probíhá spolupráce?
Rádi byste svěřili své sociální sítě profesionálovi, ale máte obavy, jak taková spolupráce probíhá a jestli budete rozumět tomu, o čem je řeč?
Sociální sítě